Monday, May 15, 2006

Minunat!?...

E in mana timpului de-acum,
acea zi cand tu erai aici cu mine...
Era greu, imi amintesc bine,
dar era fantastic fiecare pas facut impreuna!
Si acum cand nu ma pot consola
privind fotografia ta,
imi dau seama ca timpul zboara
si ca viata e de fapt doar una...
Si imi amintesc ca era cineva
care avea sete de a trai
in loc de setea de putere...
Erau zile de vise mari...
Si stii?...Pareau adevarate orice utopii!
Dar nu-mi amintesc daca cei ce erau
atunci cu noi,
aveau aceste fete pe care le vad azi in jur...
Hai nu-mi spune ca e tocmai asa,
nu-mi spune ca sunt cei de-acum!

Si acum cand pentru ziua mea de maine
nu mai am nici o nostalgie,
e nevoie mereu de ceva baut,
e nevoie mereu de un pahar in apropiere!
Si acum cand am ajuns sa nu mai tremur
nici macar din iubire,
E nevoie de ceea ce eu nu am,
...de o emotie,
care sa ma atinga adanc in stomac!
Dar imi amintesc ca era cine
sa-si doreasca
o lume mai buna de atat!...

-Tocmai tu ,iti faci atatea griji?
Ce vrei tu mai mult de atat?
Si ce conteaza cine pierde?
Regulile sunt asa!
Este viata!...Si e acum cand cresti!
Trebuie sa o primesti asa cum vine!~

Da.Ce sa zic?
Splendid tot ce vine de la oamenii timpului de acum,
dar ma doare capul rau cand ii inteleg mai bine!
NU STIU
DACA STAU AICI SI PE MAI DEPARTE,
SAU DACA MA INTORC,
DACA MA INTORC,
daca ma intorc cat mai curand...
acolo de unde am venit!

Insa imi amintesc de cei
ce isi doreau o lume
mai buna de atat!...

-Iar tu,care iti faci probleme!
Ce vrei tu mai mult de atat?
Si ce conteaza cine pierde,
Regulile sunt asa,
E viata si e acum cand CRESTI!
Trebuie sa o iubesti asa cum e!~
---(Vasco Rossi)

No comments: