Sunday, July 02, 2006

Atlantida---(Alice)

Atlantida (cantec -Alice)

El,acum,traieste in Atlantida.
Cu o palarie plina de amintiri!
Are fata unuia care a inteles,
si un principiu de tristete
in adancul inimii!
Ascunde sub pat,
cutii de bere disperata,
si uneori se gandeste
ca e un erou!

El,acum,traieste in California.
De sapte ani!
Sub o veranda ,sa astepte norii!
A devenit un mare chitarist,
Si se bucura de o femeie numita Lisa,
iar cand ii spune:
"Tu esti cea cu care e de trait!"
i se formeaza un rid,
pe obrazul stang!

El,acum,traieste pe a treia raza.
Acolo a invatat sa nu mai puna intrebari
de genul:
"Cunoasteti cumva vreo domnisoara din Roma,
A carei infatisare sa aminteasca
de cedarea unui dig?
Eu o cunoscui intr-o zi!
Si ii invatai numele!Dar imi duse departe viciul
iubirii!".
Astfel se gandea ,omul in trecere,
in timp ce zbura inalt,pe cerul din Napoli!
Furati-i banii!Furati-i chiar si amintirile!
Dar lasati-i pentru totdeauna ,
dulcea sa curiozitate.
Spuneti-i ca am pierdut-o cand am inteles-o,
spuneti-i ca o iert ,pentru ca am tradat-o!



"Cel ce ramane aservit slabiciunilor sale, va fi vesnic sclav chiar
de-ar fi rege!" ABD-RU-SHIN.

Viata e acum!~~~

No comments: