Saturday, July 08, 2006

Siamo soli---(Vasco Rossi)

...Nu-mi vine sa cred!!!
Esti nervoasa si...
si nu stii de ce...
Hey,nu e nicidecum usor,
faci dragoste si nu te gandesti la mine.
Hey,ce vrei sa-mi raspunzi?
Suntem aici!
Si nu ma auzi!
Hey ,noi vorbim adesea da,dar e asa...
...suntem singuri!!!
Hey,tu nu poti sa pretinzi...suntem aici...
...si suntem vii...
Hey ,orice se poate intampla...
acum aici...suntem singuri...suntem singuri...
...suntem singuri...
Sa se traiasca langa mine
ai dreptate,dreptate ,tu,
nu e nicidecum simplu...
nu a fost niciodata pentru mine!!!
Eu care credeam mai mult ca tine...ca ar fi fost intr-adevar posibil...
Si opreste-te din plans...
Hey!!!
Tu nu vrei sa imi raspunzi...
sunt aici...si nu ma asculti!!!
Hey!!!Orice se poate intampla acum,
aici...suntem vii...suntem vii...suntem vii...
Sa se traiasca langa mine
ai dreptate,ai dreptate ,tu...
nu e nicidecum ceva usor!!
Nu a fost niciodata pentru mine!!!!
Eu care credeam mai mult ca tine...ca ar fi fost posibil!
Si opreste-te sa plangi...
suntem singuri...
suntem singuri...suntem singuri...

No comments: