Saturday, October 07, 2006

Cauta-ma,nu te opri!

Tuturor femeilor care m-au iubit si m-au dorit langa ele in mod sincer si care datorita slabiciunilor din mine,nu m-au avut cu adevarat alaturi... nici macar un pic!Dar mai ales pentru tine,Eva!


Cauta-ma!Cum ,cand si unde vrei...
Cauta-ma,e mai usor decat oricand!
Cauta-ma,nu doar cand ai tu nevoie,
cu vointa si hotarare,reinventeaza-ma.
Daca ma vrei ,atunci cauta-ma si mai mult.
Am sa ma intorc,numai daca te intorci si tu.
Cat de invadator am fost,excesiv,stiu bine!
Si acel clovn de fiecare zi care eram ...
dar si aceea era iubire,sa stii.
Aceasta viata ne-a pedepsit deja,
prea multe acele adevaruri,
ce ne-au patruns adanc in suflet.
Astazi,cu cata greutate se traieste,
cat de falsa-i veselia,cata amara nefericire!
Eu sunt aici,insulta-ma,raneste-ma!
Sunt asa,tu primeste-ma sau alunga-ma...
Acum da,tu imi vei spune ce fel de om
de la mine te astepti sa fiu!
Voi accepta nesiguranta pe care tu mi-o
inspiri!Si sufletul mi-l voi face sa taca
pana si el,daca destinul meu e
sa fiu un clandestin mereu!

Increde-te,caci au greutate acesti ani ai mei!
Increde-te,tu surprize nu o sa ai!
Sunt cel pe care-l vezi,
si eu pretentii nu am.
Daca cu adevarat ma crezi,
atunci sa ma cauti nu inceta,nu!...
Aceasta viata ne-a pedepsit deja,
insatisfactie e aici,ne-a ajuns cu usurinta.
Asa de putin abili pana si noi,
sa nu ne indoim vreodata de-o
libertate indecenta!
Eu sunt aici,te voi urma,
iti voi fi de-ajuns,
nu voi sta deoparte.Asta nu!
Si dupa parerea ta...ce alta alternativa ne-ar
putea salva?
Raman aici,punandu-mi sub risc zilele mele,
incomod,pentru ca sa tac nu stiu nicicand.
Acum stii,ca fara un tel de atins nu as trai,
oricum , cauta-ma!
Cauta-ma,
nu te opri...!

No comments: