Saturday, November 25, 2006

Lumina

Friday, November 24, 2006
Prieteni ,niciodata!!!
"In seara aceasta sa nu ma suni,
Nu!Trebuie sa ies cu el!"
"Stii?Nu e posibil,
eu as vrea ,dar apoi
imi vine sa plang !"
Anumite iubiri nu se sfarsesc,
descriu cercuri imense
si apoi revin.Iubiri de nedespartit,nedizolvabile,inseparabile!
Dar prieteni niciodata,
pentru cine se cauta cum ne cautam noi!
Nu e posibil!
Sa ne uram?Niciodata!
Pentru cine se iubeste cum ne iubim noi!E suficient sa zambim!
Nu !Nu plange!
Dar cum fac eu ,sa nu plang?
Tu pentru mine esti unica,
extraordinara,si atat de fireasca,
apropiata,de neajuns,de neatins,de neinteles!
Dar prieteni niciodata
pentru cine se cauta cum ne cautam noi!
Nu e posibil,
sa ne uram,niciodata!
Ar fi inutil!
Niciodata ,niciodata,timpul nu va mai trece!
Niciodata ,niciodata,timpul nu va mai invinge!
Acest al nostru "a nu ne cunoaste",
pentru ca apoi sa incepem iar,
E o tortura de trait!
Dar in seara aceasta, nu ma lasa!
Nu, in seara aceasta nu iesi cu el!
Iubirea noastra e unica,de neingenuncheat,de nedespartit,
Dar prieteni niciodata!~
posted by cosmin cozma at 11:00 PM 0 comments

Lumina
Vorbesc de o poveste ce se sfarsi,
a acelor zile care lasa prea multa sete...
Cum se face ca...tu te intorci...si esti inca aici?
Si iarna de pe ramuri deja se transforma in vara,
Esti...esti...cu mine...
Si cine stie daca te-am pierdut vreodata...
Aici...aici...De ce...?

Vorbesc de iubire si de un cer ce eu il abandonai,
Si despre mine si tine,despre noi doi lipsiti de aparare,
Tu imi mangai mainile...
Dar ce faci?
Poate ca totul trece...
Chiar si anii traiti...
Esti...aici...cu mine
Inca...
Inca...
Inca...
Ca odinioara...
Lumina ce purifici visele mele
Cobori incet in mine...
Lumina ce stralucesti cu claritate
Nu ma lasa singur...niciodata...te rog...
niciodata...niciodata...niciodata...vreau iubire...
In forta pe care mi-o dai
In curajul pe care mi-l dai...
Lumina ce o singura cale inveti...

Iata,aceasta viata ce ne strapunge asa,
Si ne poarta cu ea,cu pasul ei usor,
Dar tu esti aici...
Te cautai...te uitai...
Esti... aici...cu mine...
Inca ...
Inca ...
Ca odinioara...
Lumina ce purifici visele mele
Cobori incet in mine...

No comments: