Wednesday, December 27, 2006

Femeile mele

Femeile mele
nu se schimba vreodata,
toate au o singura inima,
ca si cum mii de guri
s-ar deschide toate impreuna
sa-mi sufle mie in vela!
Impreuna formeaza
centrul perfect,
intre pamant si luna,
sunt femei speciale ale mele
pentru ca nu cunosc frica!
Busola mea
si punctul meu de orientare,
sunt mereu fericite cu putin,
adevarate actrite ,in joaca,
recitand mult mai bine
daca le esti prieten!
Ele rad,
gandesc,inventeaza,
cu dezarmanta candoare,
cat timp de acea intriganta invazie
inima ta nu e satula!
E nevoie de altceva pentru a fi barbat ,
E nevoie de altceva decat muschi
in acest caz,
pentru a tulbura aceste femei ale mele,
si sa continui sa te simti in siguranta apoi!

Uneori ma tem de ele,
si simt frica.
ma intreb:voi supravietui?
In iarna sentimentelor mele
fara de ele ce alibi voi gasi?
Femeile mele au un fler special,
sub un cer care isi schimba culoarea,
nu-si irosesc timpul in minciuni,
pentru a te trage dupa ele la altare.
Aceste femei ale mele,stiu sa astepte,
aceste femei ,ma vei crede sau nu,
cand trec,lasa amprenta,
asa sunt singurele femei pe care le am!

Femeile mele ma adora,
m-as insura cu toate,
au toate ceva special:
nu reusesc sa fie urate!

(dupa :renato zero-le mie donne)

No comments: