Tuesday, January 09, 2007

Invata,Cosmin,invata sa primesti!

bucuria curata inseamna pentru mine sa am o gandire curata!
cosmin cozma: Atunci am parte de bucurie curata!
vera ionita: dar e greu sa fii obiectiv
cosmin cozma: Nu e greu,decat ceea ce e imposibil
cosmin cozma: acel lucru mi se pare greu doar!
cosmin cozma: daca e posibil nu e asa greu!
vera ionita: da asa e
vera ionita: da
cosmin cozma: Insa sunt multe lucruri posibile,si care ne ar putea face fericiti,
cosmin cozma: insa pentru care ar trebui sa ne folosim toata puterea~
vera ionita: da ai dreptate
cosmin cozma: ~!
vera ionita: da
cosmin cozma: si acest lucru pare greu ,sa ti folosesti toate fortele
cosmin cozma: insa nu e greu
cosmin cozma: e suficient sa vrei si vei fi ajutat!
cosmin cozma: totusi desi gandesc asa,
cosmin cozma: nu am actionat astfel in situatii importante din viata mea,
cosmin cozma: in unele situatii din viata mea!
vera ionita: da, si sa-i lasi pe ceilalti sa te ajute
cosmin cozma: Pentru ca mi se parea ca trebuie sa infrunt lumea,sa i infrunt pe toti,
cosmin cozma: si acest lucru ma intimida!
vera ionita: da
cosmin cozma: partial!
cosmin cozma: Pentru ca daca as fi vrut cu adevarat as fi reusit sa mi inving timiditatea aceasta provocata de faptul
vera ionita: care fapt
cosmin cozma: ca simteam ca trebuie sa fiu pregatit sa i infrunt pe toti,sau pe oricine intalneam in calea vietii mele!
vera ionita: inteleg
cosmin cozma: Adica pe cei care ar putea sa rada de mine,sau sa si arate neincrederea fata de mine si modul meu de a actiona
cosmin cozma: in acele situatii importante!