Thursday, May 24, 2007

Si din nou imi schimb casa

Si din nou imi schimb casa,
din nou se schimba lucrurile,
din nou schimb luna si cartierul,
precum se schimba orizontul,timpul,modul de a trai.
Schimb locul si imi cer scuze,
dar aici nu e nimeni ca si mine!

Dar sa stii unde mergi,
e ca si cum ai sti ce sa spui,
ca si cum ai sti pe ce rana mainile sa-ti pui,
si eu nu stiu nici macar daca am inteles
cand te-am pierdut,
aici infloresc trandafirii,
dar in casa este iarna,nu insa si afara!

Si se invarte,in cerc se invarte si se invarte,
se intoarce iarasi primavara,
si ma gaseste ca nu am savarsit nimic,
eu iubirea o aveam in minte,
dar am cunoscut numai lume...
Si pot doar sa merg inainte,
cat timp nimeni nu e ca mine!

Si se invarte,in cerc se invarte si se invarte,
ne intoarcem iar in primavara,
si descopar ca nu am inteles nimic,
de aceea eu diseara imi dau la spalat
haina mea pentru iubire,
schimb femeia si schimb umorul,
schimb numarul si cartierul
cat timp nimeni nu e ca mine!

(E di nuovo cambio casa-Ivano Fossati)

No comments: