Wednesday, July 04, 2007

Grija

Te voi feri de teama!
Te voi proteja de tulburarile
pe care de azi incepand
le vei intalni in calea ta.
Te voi proteja
de nedreptatile si de vicleniile
timpului tau,
de esuarile pe care prin natura ta
in mod normal le vei atrage !
Te voi ridica din durere
si din caderile de moral,
din obsesiile maniilor tale.
Voi depasi curentii gravitationali,
spatiul si lumina
pentru a nu te mai lasa
sa imbatranesti.Si te vei
vindeca de toate maladiile,
pentru ca esti o fiinta speciala,
si eu,voi avea grija de tine.

Rataceam pe campurile din Tennesse
(cum am ajuns la voi,oare?).

Nu ai flori albe pentru mine?

Mai rapide decat vulturii,
visele mele strabat marea!

Iti voi aduce ,inainte de toate,
tacerea si rabdarea.
Vom strabate impreuna caile
care duc la esenta.
Parfumurile de iubire
vor imbata corpurile noastre.
Vantul linistit de august,
nu va calma simturile noastre!
Voi impleti firele tale de par
precum parti dintr-un cantec.
Cunosc legile lumii,
si le voi impartasi cu tine!
Voi depasi curentii gravitationali,
spatiul si lumina ,
pentru a nu te lasa
sa imbatranesti!
Te voi salva
din orice malinconie,
pentru ca esti o fiinta speciala
si eu voi avea grija de tine...
Eu da,voi avea grija de tine!

No comments: