Monday, October 15, 2007

Se face noapte!

Ce ar fi sa intrerupeti
Pentru un timp
Tot curentul electric?
Sa ne oprim o clipa!
Vreau sa te imbratisez asa!
E bine sa ne regasim,
Sa ne abandonam unul celuilalt,
Constransi in aceasta
Fabrica de alienare,
numita oras!
Rumori inutile,
Aceasta nu e fericire!
Si ei ar vrea sa ne convinga
Ca Paradisul este aici...
E o lume virtuala!
Stapane...sau ce esti,
Renunta sa ne spionezi,
si sa ne folosesti...

Aici suntem si noi,
In mijlocul acestei vieti
Atat de scurta incat
Nu e un delict
Cand o ofer celui de langa mine!

Zile muncite,fantastice turnee,
Eu impotriva lumii,
Iar tu langa mine...
Acel curaj unde e?

Se face noapte...
E santierul nostru ce se extinde
Mai eficient decat oricand!
Vai,daca asa n-ar fi!
Suntem inca plini de resurse,
Asteapta putin
Si ai sa vezi!
Dorinta de a canta?
E fiica necazurilor mele!
Sa-mi salvez Visul
E tot ce-mi doresc...Ma vei ajuta?

Se face noapte!
Sunt oameni ce nu dorm,
ci stau sa reflecteze
La timpul care trece.
Nu e o problema varsta!

Deschide-ti acele usi
Si faceti sa intre
Iubirea in fiecare inima,
Cat timp inca se mai poate!

Si sa nu fi fost muzica,
Sa-mi vindece ea tacerea,
Nu as sta aici sa o apar,
Nu ti-as cere sa crezi in ea...

Se face noapte!
Daca aceasta stea a noastra
Pe cer nu se inalta,
E pentru ca am gresit eu
Si ai gresit si tu!
Sunt jocuri necinstite,
In fata atator irezistibili idealisti
Iertare usoara nu putem gasi!
Sa ne indreptam acum...
cat timp nu e noapte!
Sa ne inaltam pana acolo sus,
Caramida peste caramida.
Sa urmam aceasta palida iluzie
Ceva se va intampla.
Se face noapte!

No comments: