Friday, November 09, 2007

Varului meu din Italia

Florin,vreau sa-ti spun ceva neaparat...despre
neintelegerea asta dintre romani si italieni. Cand am
fost la tine in martie,si a doua zi dupa ce am ajuns,
m-ai dus la Monselice,acea cetate veche,"citta
murata",vreau sa ti spun ca atunci am simtit ca pe o
apasare sufleteasca gandul ca noi,romanii cu
mentalitatea noastra,lipsita de adevaratul respect
pentru frumusete,puteam pasi pe acolo.Gandeste-te ca
pana si eu, care nu pot sa trec nepasator pe langa
lucrurile frumoase,am fost in stare sa scuip peste
acel gard din piatra care ii despartea de prapastie pe
cei care urcau sus spre varful cetatii.Am facut asta
pentru ca nu era nimeni in apropiere,sa ma vada.Dar in
departare au fost 2 persoane ,care daca se uitau la
mine chiar cand am scuipat,m-ar fi putut vedea bine ca
am scuipat.Nu cred ca m-au vazut ,insa mi-a fost
rusine imediat,pentru ca abia atunci mi-am dat seama
ca nu e un loc unde trecatorii scuipa pe jos sau peste
gardurile de protectie.De atunci am mai scuipat de mai
multe ori pe jos,dar in Romania.In Italia nu o sa o
mai fac niciodata,sper!

No comments: