Saturday, January 12, 2008

Cum se pot deosebi oamenii buni

Din randurile pe care i le-am scris unui om intr-o discutie pe care am avut-o pe messenger cand mi-a marturisit ca a suferit dureri mari din cauza nevralgiei faciale.

Cum se pot deosebi oamenii buni in mijlocul celor rai?
Tinand cont de faptul ca un om bun NU II VORBESTE DE RAU pe altii .In schimb cei care pot si vorbesc de rau pe semenii lor,au in ei elemente ale raului!
Aceasta e oglinda pe care o purtati dvs, in care se vede cum sunteti in suflet!
Aceaste e oglinda pe care o port eu,in care se vede clar cum sunt in suflet!
Nu stiu daca ati prins esenta ideeii!
Vreau sa spun ca un om bun mai intai va cauta sa recunoasca in celalalt partile sale bune. Si le va recunoaste pe acestea,daca este intr-adevar bun.
In schimb oamenii care sunt rai in ei insisi,e firesc sa vada in ceilalti mai intai raul,pentru ca recunosc in semenii lor exact acel lucru pe care chiar ei il poarta in sufletul lor,adesea intr-o forma mai grava decat o poarta cei in care ei au vazut mai intai raul! Si nu binele din acestia.
Poate fi dur ce am spus aici,dar e asa! Ideea cred ca ati inteles-o!
Si sa tinem cont ca Adevarul doare, doar atunci cand ceva nu este in regula in sufletul nostru!Insa Adevarul ramane acelasi,indiferent daca noua ne convine sau nu!
Cat timp avem inca vointa libera, si suntem liberi sa alegem intre bine si rau ne putem schimba cu adevarat in interior!
Credeti ca eu nu sunt ispitit?
Daca nu as fi cedat ispitelor nu as fi suferit si as fi fost fericit azi! Acum si aici .Si in plus as fi fost un stalp de sprijin pentru multi ....care cauta calea de iesire din suferinta si lipsa de intelegere a evenimentelor care li se intampla!
Nici acum nu e tarziu.Si nu am ratat totul.Insa trebuie sa ma indrept cu adevarat.Si cu toata sinceritatea!
Stiu ca va veni o zi cand va trebui sa hotarasc pentru ultima oara cum vreau sa fiu:Bun cu adevarat, sau .....asa cum am fost pana acum,cu defecte si slabiciuni.
De defecte si slabiciuni trebuie sa scapam pentru a deveni liberi spirituali,
asa cum si-a dorit Iisus sa devenim!
El a spus : "Adevarul va va face liberi" !
Insa nu ne putem elibera de defectele si slabiciunile noastre decat treptat. Nu se intampla doar la o simpla pocnire din degete!
Daca ne straduim cu perseverenta ,vom reusi!
Pentru perseverenta noastra vom fi rasplatiti daca vom fi perseverenti atat cat ni se cere!
A nu voi sa ne schimbam niciodata,mi se pare cea mai mare crima posibila ,crima impotriva sufletului nostru!
Impotriva spiritului nostru care vrea sa ne schimbe! Pentru ca el vrea sa ajunga in Eternitate,in Paradisul netrecator, constient de sine si cu o personalitate proprie!

No comments: