Sunday, February 03, 2008

Ca apartin de omenire mi-e rusine

Motto:
" Ca apartin de omenire ma rusinez!E adevarul. "



Ma straduiesc sa-mi imaginez
ca totul e in regula,
ca totul e asa cum trebuie,
si pentru a reduce din riscul de a gresi
ma trezesc si cant...
Dar nimic!...Sunt ranit de lume si eu,
ii urmez pe oameni,
raul lor,il fac al meu...

Schimb incuietorile,
dar inima aceasta a mea
imi fuge mereu,
traiesc cu demnitate
postura mea de evadat,
si in mod punctual
ma intorc voce in cor
asteptand ca...
noaptea sa vina,
pentru ca noaptea seamana cu mine,
e foarte calda,
mincinoasa si ea nu e~!

Lipsit de o eticheta ,
imi infilez nasul oriunde vreau eu...
Traiesc cu intensitate viata,
si totusi nu am nici o graba.
Refuz uniformele,
invitatiile reclamelor,
cinez cu cei negri,cinez cu cei rosii...
ma logodesc cu cine vreau!
Eu sunt ciudat,
poate de asta mai uman!
Eu sunt ciudat!
De vrei sa vezi
ce efect are
Urca-te la mine-n tren!

Si o supa calda,
un dor ce-a fost,
o fotografie,
de acestea nimeni
nu-si aminteste
si nici nu se bucura!
Fiecare se grabeste
spre marele ocean al celor
care accepta raul ca fiind firesc.
Ca sunt om,eu ma rusinez!
Asta e adevarat!
Cel putin ,"ciudat" de-acum
devine o calitate!

Renato Zero -
Naturalmente strano

No comments: