Sunday, April 13, 2008

De partea Cui sta un razboinic al Luminii?

Războinicul luminii îşi aminteşte un pasaj din John Bunyan:
“Deşi am trecut prin tot ce am trecut, nu regret greutăţile în care m-am vârât, din pricină că ele m-au adus în locul unde am dorit să ajung. Acum, tot ce am e spada aceasta şi i-o încredinţez oricui doreşte să-şi urmeze călătoria. Port asupra mea semnele şi cicatricile luptelor - ele sunt mărturii a ceea ce am trăit şi recompense pentru ceea ce am cucerit.
Sunt semnele şi cicatricile dragi care-mi vor deschide porţile Paradisului. A fost o vreme când am trăit ascultând poveşti despre viteji. A fost o vreme când am trăit doar pentru că trebuia să trăiesc. Acum însă trăiesc pentru că sunt un războinic şi pentru că vreau ca într-o bună zi să stau lângă Acela pentru care am luptat atât de mult.”

MANUAL DO GUERREIRO DA LUZ ,PAULO COELHO

No comments: