Thursday, April 10, 2008

POEZII -( Alina Rus )

Transfigurare

Când mintea tace,
Vorbeşte spiritul.
Apoi începe să cânte…
Bucuria e cel mai frumos
Chip al său.
Îmi ia ochii
Cu strălucirea lui…
Abia atunci ochii mei
Încep să vadă…
Când bucuria mă învaţă să fiu.

Regăsire

Am găsit Adevărul.
În Lumina lui,
Pe mine mă caut.

Teama de Rai

-Cine e El, mi-am întrebat inima,
Şi-n loc de răspuns, inima mea
I-a căzut la picioare…
Frica s-a dus în pustie…
Inima-n piept mi se zbate,
Neînfricată de Iad,
Temătoare de Rai.


Glasul inimii

Inima mea a trecut Prăpastia
Ce mă desparte de Rege.
Ea străluceşte şi bate
Doar pentru El.
Comoara mea e mai mare
Decât toate comorile lumii.
Vieţile mele sunt zile
Pe drumul spre Cer.
Punte nu este:
Drumul sfârşeşte în zbor.
Tăcerea e zborul
Şi glasul mă cheamă cu dor…

ALINA RUS

No comments: