Wednesday, May 28, 2008

Cand ma voi naste din nou



Eu,cine stie cate lucruri voi avea eu,
Cand ma voi naste din nou,
Poate o alta fatza si nu voi fi niciodata uitat;
Eu,cate lucruri voi face eu,
Cand ma voi naste din nou...

Stele cazatoare care pana la urma
Vor aparea,
In aceste maini le voi culege,
Si eu voi trai,eu voi trai!
Nu vreau sa mai am nimic de pierdut
Si vreau sa rad pana la lacrimi,
Voi iesi complet din aceasta masca,
Voi avea mai mult timp si curaj
De dedicat pentru altii,
Pentru ca eu...
Cand ma voi naste din nou
Mari aventuri vor umple trecutul meu;
De aceasta data ma voi reface,
Cand eu o sa ma nasc din nou
Nu voi renega ziua in care sunt nascut.
Si nu voi mai avea porti
Care mi se inchid in fatza;
Vreau mult de aceasta data,
Si cat mai repede!
Si nu mai e nimic altceva ,
Nimic altceva de adaugat...
Aceasta este tot!

(Ricardo Fogli - Quando nascero di nuovo)

No comments: