Friday, June 20, 2008

Invitatia

<< A trecut prea mult timp de cand oamenii purtau discutii adevarate...Vorbesc despre ceea ce Jean Houston numeste "dialog profund". Vorbesc despre expunerea propriului sine. Nu despre palavrageala dirijata de catre ego, ci despre schimburile de energie ale sufletelor care isi impartasesc experientele, isi spun adevarul, isi deschid mintea si isi dezvolta inima.
Haideti sa observam din nou momentele noastre de Gratie si sa le numim astfel, ca sa nu trecem pe langa viata in timp ce ne traim viata. Iata ce numesc eu Invitatia. Ea nu vine de la mine. Este viata care invita viata sa-i spuna vietii mai multe despre viata...
Scriitoarea vizionara Barbara Marx Hubbard, in cartea ei "Evolutie constienta" si in ultima carte "Inmugurire" discuta provocarile care ne stau in fata.
Acum societatea noastra pamanteasca a ajuns pe marginea prapastiei. Cu intelegera noastra limitata nu mai putem merge in siguranta mai departe. Multi dintre noi simt acest lucru. Tehnologia ne-a adus la limita puterii actuale de intelegere...Oare vom cadea, trasi de moartea noastra colectiva? Sau vom face un salt de pe stanca si vom zbura? >>
Am citit aceste randuri in cartea "Momente de Gratie" de Neale Donald Walsh.
Multi dintre noi simt la fel...
Nu stiu despre ce este vorba in cartea "Inmugurire", dar poate ca are legatura cu un gand de-al meu, asternut mai demult pe hartie:
Mugurele vietii infloreste
La marginea timpului.
O, minunea vietii mele...
Pe-o parte-a-timpului esti om
Esti mugure pe alta.
...Uneori am impresia ca exista un plan al ideilor, care contine toate ideile noastre, toate care au fost si care vor fi...si fiecare dintre noi avem acces la el, numai sa vrem. Desigur, atunci cand aducem o idee jos, in planul material, o exprimam oarecum diferit, in functie de personalitatea fiecaruia dintre noi. Dar e aceeasi idee...Din perspectiva general umana, semanam foarte mult intre noi. Si suntem foarte diferiti intre noi, fiecare in parte...Nici macar gemenii univitelini nu au aceeasi fire.
<< In anul 2001 intreaga omenire a aflat ( in urma descifrarii genomului uman ) ca structura genetica a fiintelor umane este identica in proportie de 99,9%. Din cele 30.000 de gene umane doar 300 fac diferenta dintre om si soarece...>> spune Neal Donald Walsh in cartea lui.
Ii spuneam cuiva ca rugaciunea face diferenta intre om si monstru. Iar adevarata rugaciune e fapta.
Animalele sunt pe deplin ceea ce trebuie sa fie. Ele urmeaza chemarea Naturii...Dar noi, oamenii?
Iata inca un gand in rezonanta cu cele scrise mai sus; eu vreau sa dau curs acestei invitatii...asa cum imi spune glasul inimii...pana nu e prea tarziu:
Inima mea a trecut prapastia
Ce ma desparte de Rege.
Ea straluceste si bate
Doar pentru El.
Comoara mea e mai mare
Decat toate comorile lumii.
Vietile mele sunt zile
Pe drumul spre Cer.
Punte nu este...
Drumul sfarseste in zbor.
Tacerea e zborul...
Si glasul ma cheama cu dor.
( Alina Rus )

No comments: