Saturday, October 04, 2008

Frumoasa rugaciune

Ajută-mă să le pot spune celor puternici adevărul în faţă.
Să nu mint doar pentru a câştiga aplauzele celor slabi.
Dacă-mi dai putere, nu-mi lua raţiunea.
Dacă-mi dai succes, nu mă lipsi de umilinţă.
Iar daca-mi dai umilinţa, nu-mi lua demnitatea.
Ajută-mă ca întotdeauna să văd şi reversul medaliei.
Nu mă lăsa să-i învinovăţesc pe ceilalţi pentru că nu gândesc ca mine.
învaţă-mă să iubesc oamenii ca pe mine însumi.

Nu mă lăsa să alunec în orgoliu şi nici în disperare sau eşec.
Mai bine aminteşte-mi că eşecul este experienţa care precede triumful.
Învaţă-mă ca în ciuda suferinţei să merg înainte.
Învaţă-mă ca în ciuda decepţiilor să nu-mi pierd încrederea.
Învaţă-mă că A IERTA este cel mai important lucru pentru cel puternic şi că răzbunarea este a celui slab.
Dacă îmi iei norocul, lasă-mi speranţa.
Daca îmi iei succesul, lasă-mi puterea de a trece peste eşec.
Daca eu aş greşi cuiva, dă-mi curaj să-mi cer iertare.
Dacă cineva mi-ar greşi mie, dă-mi curaj să-l iert.

Dar,Doamne, nu ma lasa niciodata sa uit de Tine !

No comments: