Wednesday, October 29, 2008

Iubind in vis

In vis,
Dulce si desfatare esti tu,
Dulce si atroce
Tu esti...
Te visai ...
In vis
Nu exista vreun " inainte "
Sau vreun " dupa ",
De indata e iubire intre noi.
Sa ma trezesc imi face rau.
E un pacat ,
Un plans neconsolat.
Eu,
Ma legam mai mult de tine,
Dulce, duioasa pentru mine.
Te visai,
Simplificandu-mi viata.
Cine sa fie mai multumit decat noi?
Noi doi indulciti asa ,
Iar saruturile pareau vii...
Dar tu dispareai,
Chiar si eu...
Strangandu-ma mai mult spre tine,
Nu ma intrebam
Daca visul era visul
Unui vis indepartat...
Si iti cautam mana.
Iar tu plecai
Asa,
Delicata si usoara.
Era un vis ,
Nu era viata .
Si ai disparut asa...
Eu nu ti-am spus : ramai...
Tu, n-ai intrebat de ce ...
Si ma strangeam mai tare spre tine
Pregatindu-ma de despartire.
Dar intretimp te iubeam
Si iti strangeam puternic mainile...
Eu ,
Ranit sufleteste de tine,
Daca sa te iubesc in vis
E asa.
E pentru totdeauna!
Dar sa te pierd in vis...
Sa te pierd
E pentru totdeauna !

( Dupa cantecul In Sogno - Amedeo Minghi )

No comments: