Wednesday, September 08, 2010

Un dusman sincer

Lucrul ce imi lipseste cel mai mult
Tu stii ce e ...
...Un dusman adevarat !
Dar sa fie indeajuns de sfidător
Pentru a nu-mi sta in fata ca un simplu martor mut.
Sa-mi arate severitate justa
Si demnitatea pe care o are un soldat.
Un dusman capabil sa duca confruntarea
Si nu sa fuga de mine dezorientat.
Am vazut deja " subiecti "...invartindu-mi-se
Pe la spate...Amatori daca vrei,
Nicidecum eroi ...
As fi chiar fericit sa-i pot intalni !
Caci dusmanii daca mi se intampla
Sa-i aleg , ma straduiesc sa ii salvez
Sau mai adanc in jos eu ii imping!

Vreau un dusman sincer...
Il vreau pe cel mai infam
Care ar putea sa fie !
Sa aflam impreuna ca suntem
Dificili,drastici,inflexibili!
Caci de-acum prietenii abia daca mai arata
Ca sunt vii...Cocaină , " frumoasă treabă " tu !
Se prefac că le e bine,
Sună numai cand le convine...
Un serviciu de urgente
Pentru ei e casa mea!

Sunt eu cel mai de incredere
Dusman al meu...Cel mai intolerant!
Si de oglindă de-acum nu ma mai tem ,
Nici daca ar putea sa taie...
Daca prietenilor le prezinti un defect cu sinceritate
Ii vei face sa roseasca,
Cand le expui insa calitatea ,
Le place atat de mult sa auda!

Vreau un dusman sincer!
Il vreau pe cel mai infam
Care ar putea fi !
Sa fie si incapatanat...
Caci prietenii de azi
Nu se mai arata vii,
Lipiti de un televizor
Sau in fata unui computer !

Ce nemilos sfarsit, prietenii mei !
Cate trenuri am pierdut,
Cate oportunitati...

Un dusman sincer!
Adevarat! Adevarat! Adevarat!
Un dusman pe care sa-l stimez!
Vreau! Vreau! Vreau !
Mai bine daca raman treaz...
Mai bine ! Mai bine ! Mai bine !

( dupa Renato Zero - Un Nemico Sincero )

No comments: