Wednesday, January 14, 2009

Am ars in felul meu

Acum,aproape de final
Cand doar cortina sta sa cada,
Prietene ,iti spun clar,
Lasa-ti sufletul sa arda !

In viata am avut o stea!
Am mers pe sarma fara plasa,
Iar peste toate astea,peste toate
Am ars in felul meu !
Regrete , n-am avut deloc,
Sau le-am uitat a doua zi.
Talentul l-am purtat breloc,
Tristetea numai la ocazii !
M-am aruncat in foc,
Mi-a fost usor cand mi-a fost greu,
Dar peste toate astea, peste toate,
Am ars in felul meu !
Au fost si vremuri,stiti si voi,
Cand n-au prea existat eroi,
Dar si atuncea am stat drept,
Cand viata m-a luat de piept,
M-am increzut in Dumnezeu
Si-am ars in felul meu!
Am vrut, am ras ,am plans,
Mi-am facut plinul la noroc
Si-acum cand glasul imi este stins
Nu-mi mai pasa chiar deloc !
Gandesc la cei ce zic:
Florin va fi tanar,tanar mereu,
E adevarat , nu-i contrazic...
Am ars in felul meu !

(Am ars in felul meu - Florin Piersic )

No comments: