Saturday, January 24, 2009

Intrebari despre infinit

Am tradus un comentariu pe care l am vazut pe youtube cred, scris in engleza.Intrebarile despre infinit pe care le are respectiva persoana , le am si eu.
Mai intai insa, trebuie sa-mi marturisesc convingerea ca in Creatie totul se desfasoara dupa un fir logic... Asadar nu exista intrebari fara raspuns ,cat timp exista si un inteles logic.
Uite mai jos o traducere a intrebarilor din textul respectiv...

Ma intreb adesea . In stiinta, cercetatorii au incercat sa-si imagineze unde este limita in univers.Poate ceva sa fie infinit? De asemenea, ce am putea spune despre cea mai mica bucata de materie care exista ? Caci stiinta poate sa patrunda pana la nivelul unui atom sau poate chiar si pana la un nivel mai jos decat un atom.Dar se poate merge asa tot mai adanc ? In ce consta limita care hotaraste cat de mic este un lucru oarecare?Doar pentru ca stiinta nu-si poate imagina, nu inseamna ca n-ar putea exista intr-un atom,lucruri care sunt de un trilion de ori mai mici decat un atom.

No comments: