Wednesday, February 18, 2009

Cum trebuie sa ne rugam?

Iisus ne intreba :

"Cum va rugati? "

- Spunem :
"Doamne,ai mila de noi!"

" Va ganditi oare ca Tatal are cruzime?
Si ce altceva spuneti?"

-Spunem:
"Doamne,da-ne aceasta,
permite-ne cealalta."

"Aceasta e gresit!
Nu asa trebuie sa va rugati."

-Si cum atunci?

"Tacand
si ascultand vocea
Tacerii
care vorbeste
inauntrul vostru,
Gandul Viu,
adevarata rugaciune
care creeaza si nu repeta,
care intra
in voi si e curata.
Ceea ce intra in voi
nu va face murdari,
ci ceea ce iese
va murdareste."


(Dintr-un manuscris descoperit in 1945 in Egipt
numit si Evanghelia dupa Toma )



" Rugaciunea adevarata inseamna o viata traita in rugaciune, alaturi de Mine si intru Mine. Numai cine traieste o asemenea viata poate cunoaste viata eterna, si acela nu va mai vedea, simti sau gusta moartea!
Se poate spune ca cei care isi traiesc viata in conformitate cu cuvantul Meu se roaga necontenit. La fel, cei care Ma poarta in inimile lor se roaga continuu, caci gandurile lor sunt directionate intotdeauna catre Mine si catre iubirea Mea, si tot ce fac acestia, ei imi consacra Mie, iar bucuria lor cea mai mare este sa se afle intr-o comuniune continua cu Mine si sa-Mi serveasca prin iubirea din inimile lor. Asta inseamna sa te rogi in inima ta, fara incetare. Oricine procedeaza asa, va cunoaste binecuvantarea si gratia Mea."
Din Cartea Domnului despre Viata si Sanatate - J. Lorber si G. Mayerhofer

No comments: