Tuesday, October 13, 2009

Soarele pe care nu il vezi

Aceasta lume e sub o anumita vraja, si
De aceea nu sta conectata la realitate.
Omenirea merge inainte dezorientata,
Gandurile au atins speta cea mai joasa.
O rugaciune as vrea...
Pentru ca nici un razboi sa nu mai fie intre noi!
Si sa revina iar dorinta de a iubi si de a avea copii.
De egoism ne-am imbolnavit, in timp ce ne minteam pe noi.
Cate ceruri impreuna am impartit pe vremea cand stiam
Sa ne fim aproape!
Dar acum, iata-ne aici!
Hotarati doar pe jumatate.

Unde vei duce tu surasul meu, si puterea de a trai fara de teama?... Raspunde-mi!
Cui vei dedica tu luna, cu lumina si splendoarea ei?... Raspunde-mi!
E momentul de a ne spune totul,
Acum sau niciodata altcandva,
Iar acel copil care se naste azi, poate vei fi tu... poate esti tu!

M-am hotarat: lupt alaturi de tine.
M-am hotarat: raman.
Eu nu cedez, ba dimpotriva
Imi cer partea mea.
Caci un soldat adevarat
Cu adevarat cunoaste
Ce este intr-adevar infernul!
Vreau sa ma intorc la tine,
Fara sa-ti mai par un sclav,
Ci dimpotriva: un rege!

Exista un soare pe care
Nu reusesti sa-l vezi.
El iti vorbeste si tu il crezi.
Aceasta e credinta ?
A te darui in intregime,
Te apropie tot mai mult
De oameni.
Acesta este sensul?
Violenta e noua evanghelie,
Dar Christos in ea nu e.
Daca intr-adevar putem avea
Un viitor,
Depinde doar de noi,
Sa stii!

Tot ceea ce noi avem nevoie
Este, de fapt,sa contemplam
Un orizont complet deschis!
O zi de duminica, o paine,
O plaja unde sa ne regasim,
Sau sa ne pierdem uneori!
Vointa sa nu ne lipseasca, si
O rugaciune sa ne insoteasca
Intotdeauna,
Pentru a nu uita nici macar o clipa
De noi insine,
In timp ce asteptam sa se faca seara...
Pentru ca seara suntem mai adevarati,
Pentru ca seara suntem mai buni,
Pentru ca seara ne intoarcem
Iar si iar.... acasa!

( dupa Renato Zero- Il Sole Che Non Vedi )

No comments: