Monday, January 18, 2010

Renato Zero - unul din miturile mele

Aceasta lume sta sub o anumita vraja, si
De aceea nu e conectata la realitate.
Omenirea merge inainte dezorientata,
Iar gandurile au atins speta cea mai joasa.
O rugaciune as vrea...
Pentru ca nici un razboi sa nu mai fie intre noi!
Si sa revina iar dorinta de a iubi si de a avea copii.
De egoism ne-am imbolnavit, in timp ce ne minţeam singuri.


Si totusi cate ceruri impreuna am impartit pe vremea cand stiam
Sa ne fim aproape!
Dar acum, iata-ne aici!
Hotarati doar pe jumatate.


Unde vei duce tu surasul meu, si puterea de a trai fara de teama?... Raspunde-mi!
Cui vei dedica tu luna, cu lumina si splendoarea ei?... Raspunde-mi!
E momentul de a ne spune totul,
Acum sau nicicand altcandva,
Iar acel copil care se naste azi, poate vei fi tu... poate esti tu!


M-am hotarat: lupt alaturi de tine.
M-am hotarat: raman.
Eu nu cedez, ba dimpotriva
Chiar imi cer partea mea.
Caci un soldat adevarat
Cunoaste intr-adevar
Ce este de fapt  infernul!
Vreau sa ma intorc la tine,
Fara sa-ti mai par un sclav,
Ci dimpotriva, un rege!

Exista un soare pe care
Nu reusesti sa-l vezi!
El iti vorbeste si tu il crezi.
Este el credinta de azi?
A te darui in intregime...
Iata ce te apropie
Mereu mai  mult, de oameni.
Aceasta e directie

In care azi se merge?
Violenta e noua evanghelie,
Dar Christos in ea nu e.
Daca intr-adevar putem avea
Un viitor depinde doar de noi,
Sa stii!

Ceea ce de fapt avem nevoie
Este un orizont deschis complet,
O zi de duminica, o paine,
O plaja unde sa ne regasim,
Sau cateodata sa ne pierdem !
Vointa sa nu ne lipseasca

Si o rugaciune sa ne insoteasca
Intotdeauna,
Pentru a nu uita nici macar o clipa
De noi insine in timp ce asteptam 

Sa se faca seara...
Pentru ca seara suntem mai adevarati,
Pentru ca seara suntem mai buni,
Pentru ca seara ne intoarcem
Din nou si din nou.... acasa!



( Renato Zero- Il Sole Che Non Vedi )
cosmincozma13@yahoo.it

No comments: