Thursday, April 22, 2010

Iubire frumoasa

Asadar iata ca pleci,


Nu glumesti, nu...

Maine ai sa pleci.

Te rog, nu...

Trebuie sa ma conving

Ca nu e nimic,

Dar mainile mele tremura...

Intr-un fel sau altul

Va trebui sa stiu sa indur...
Ce mi-a venit acum?

Poate imi vei scrie,

Dar e totuna,

Caci acum tu pleci,

Am inteles prea bine...

Daca tu trebuie, atunci du-te...

Mi se pare deja ca nu voi mai putea

Sa ma lipsesc de tine,

In timp ce minutele se scurg...

Poate maine voi alerga

In spatele trenului tau,

Tu nu ma uita...

Cat de banal e acum...

Sa mai dansam inca putin...

Dar e totuna,

Iubire frumoasa ca si cerul

Frumoasa ca si ziua,

Frumoasa precum marea,

Iubire, nu pleca. De ce e asa?

Nu cred sa fie drept

Daca tu pleci... daca tu pleci...

De ce e asa?

De ce se termina aici totul?

Mai e putin si vei pleca...

Un dans lent, e ultimul...

Si sa ma prefac

C-as fi nebun,

Sa plang, sa urlu

Si sa strig: Nu...

Nu, n-ar folosi...

S-a sfarsit tot...

"Dar daca tu cumva... "

Dar ea nu ma aude...

Iubire frumoasa ca un sarut

Frumoasa precum noaptea,

Frumoasa precum cerul,

Iubirea mea, tu nu pleca...

Nu, nu e drept daca e asa...

Esti frumoasa, stii!



Un dans lent, e ultimul...
 
( dupa Amore Bello - Claudio Baglioni )

No comments: