Monday, December 06, 2010

Pt un prieten ce se indreapta spre Acasa

 Va multumesc, dl. Vasile Boitor pentru ca ati facut parte din acest popor! Azi e mai sarac cu un om bun... E mai sarac cu un Om, cu O mare! Dar se va imbogati cu altii... cel putin la fel de buni ca dvs. Caci oameni buni se vor naste pe Pamant cat timp inca aici nu este totul pierdut!
 Mie insa imi va fi dor de dvs. pana in ziua cand o sa va revad din nou... Caci voi avea grija sa-mi traiesc viata atat de drept incat sa-mi fie permis sa va revad. De-acum am un motiv serios sa ma gandesc la lumea de dincolo ca la o lume a prietenilor mei... Acasa, pentru mine e acolo! Iar aici sunt doar in trecere... O trecere care va trece... si tot ce trebuie sa fac eu este sa am grija sa fie o trecere dreapta trecerea mea prin viata! Atunci sigur o sa va revad... Multumesc Tatalui Ceresc ca a permis ca eu sa va cunosc!

No comments: