Saturday, January 15, 2011

Zborul artistului

Artistul urcand culmea spre Inalt:

Mai sus
        ( dupa cantecul Piu Su, al lui Renato Zero )  

Si apoi...
Brusc iata-ma aici!
Deja am ajuns eu
Pe culmea visului meu...
Cat de departe este ziua de ieri…
     
Si apoi,
Mai sus si inca si mai sus,
Pana ma voi apropia de Dumnezeu,
Caci as vrea sa-L intreb eu:
“ Doamne, de ce ma aflu aici
   Daca nu cunosc iubire?”
       Si rasare floarea,
Desi dintre noi nimeni
S-o ude nu voia.
Si vulturul mandru
In ascuns sa moara
Va pleca...
Poetul isi consuma lent
Amintirea unei poezii.
Iar timpul acesta flamand
 Imi fura mie bucurii…
Cant si plang gandindu-ma
Ca un om renunta la viata sa,
Ca un drogat e doar un bolnav
De nostalgie,
Ca o mama se opreste,
Si un copil nu va mai naste,
Ca am putea sa stam
Imbratisati in eternitate…
     
Si apoi,
Te regasesc aici,
Punctual si la locul tau,
Tu spectatorul meu,
Tu vrei ca eu sa traiesc
Visul…
Pe care nu indraznesti
Sa-l rostesti tu…

 Viata aceasta iti scapa
Daca tu n-o vei retine…
Daca cineva iti zambeste,
Nu-l trada vreodata…
Speranta este muzica straveche
Si un motiv in plus,
Vei canta si vei plange
Impreuna cu mine?
Spune-mi, vrei asta tu?

Vom arata dusmanului
Ca-i stam impotriva
Avand loialitate,
Vom invata iertarea
Pe cel care nu vrea
Sa uite...
Si nelinistea ce-o simti
E aceeasi pe care o incerc
Si eu…
Vei canta, vei plange langa mine
Tu, fratele meu!...
Mai sus… Mai sus… Mai sus…
Si eu ma voi intari mereu
In rolul ce deja e al meu!
… Mai sus… Mai sus…
Pana o sa ma confund
Cu cerul,
Pana ce voi simti
Ca deja tu esti
Parte din mine…
Mai sus… Mai sus… Mai sus!

   Sa traiesc o poveste



No comments: