Friday, January 14, 2011

Tu vezi paiul din ochiul fratelui tau...

Cat e de adevarat!...O, dar cat e de adevarat ca ne deranjeaza la altii in mod deosebit acele defecte pe care si noi le avem, dar nu numai atat, ci acele defecte la noi sunt intr-o forma mai grava. Eu cred ca daca n-ar fi mai grave la noi, atunci nu ne-ar deranja atat de mult la altii chiar daca si noi am avea acele defecte, insa intr-o masura mai mica! Dvs. ce ziceti? E corect ce am zis aici?

"Tu vezi paiul din ochiul fratelui tau, si nu tii seama de barna din ochiul tau!"
   Si cu toate ca avem astfel de atitudini gresite, noi tinem neaparat sa avem o parere buna despre noi. Dar vai cat de mult ne deranjeaza daca cineva vreodata ne arata exact cum suntem... Si cum ne dorim ca altii sa ne flateze cu cuvinte dulci despre noi insine si cat de usor ii credem. Cat de usor ne place sa credem ca si suntem atat de buni precum spun despre noi semenii nostri! 
    Eu vad paiul din ochiul semenului meu, si nu tin cont de barna din ochiul meu!
    Uite ceea ce am de indreptat la mine insumi... Si pana cand nu trec de obstacolul acesta, nu am nici o sansa sa ajung in patria mea spirituala, personal si constient!
„Pastrati vatra gandurilor voastre curata, astfel aduceti pace si sunteti fericiti!" ABD-RU-SHIN.

No comments: