Thursday, March 24, 2011

Bieti oameni pierduti!

  Ieri am suferit atat de neplacut din cauza oamenilor, incat azi dupa ce am dat drumul ta televizor, uitandu-ma la cateva canale de sport si apoi  am comutat pe Animal Planet , in acel moment m-a strabatut un fior de liniste. E de necrezut, dar chiar asa e, animalele sunt mai folositoare in Creatie decat oamenii priviti in ansamblu. Asa e, caci altfel nu-mi explic de ce sa vedem un animal ne inspira intr-adevar liniste in timp ce daca intalnim personal sau vedem la tv oameni...in foarte multe din cazuri simtim orice vreti, dar numai liniste nu....

  Iar despre programele tv redau o gluma cu gust amar pe care am citit o intr-o revista romaneasca de umor:
" Programele la televizor au devenit atat de proaste incat prefer  sa stau si sa ma uit doua ore la milieul brodat de pe televizor."

1 comment:

el_zorabb said...

oare ai liniste si cand vezi la a nimal planet o urmarire gen felina-antilopa?