Wednesday, March 30, 2011

Macar de mi s-ar intampla mie...

                Macar
  Macar de mi s-ar intampla mie...
  Sa iau spre ingrijire zilele tale...
  Sa te trezesc cu o cafea...
  ... Macar...
  Si sa-ti spun ca tu nu imbatranesti vreodata!
  
  Sa dezleg eu incatusarile tale interioare
  Si cele mai incapatanate melancolii...
  Macar... Macar de mi s-ar intampla mie...
  Am experienţa si capacitate,
  Poti avea incredere sa-ti lasi
  Inima in custodia mea...
  Nici o durere nu se va apropia de ea...
  Macar...
  Macar de mi s-ar intampla mie
  Putin din acea fericire...
  Voi sti sa te astept pe tine!
  Pana maine... Si apoi iar pana maine...
  Si apoi tot pana maine...
  Eu ca o umbra as vrea 
  Sa-mi dai voie sa te pot urma...
  Tandretea este calitatea mea.
  Nu te voi dezamagi, 
  Voi pastra distanta corecta fata de tine, 
  Voi fi asa cum tu ma vrei...
  Am o anumita meserie si eu,
  Sunt un om cu puterea de a se transforma pe sine,
  Si cunosc vocatia schimbarii...
  Ma incerci?...
  Ma incerci?...
  Nu ma sperie nimic
  In afara de a lupta impotriva ta,
  Dar de data asta va trebui sa reusesc,
  Sa te pot privi in fata fara sa rosesc...
  Macar...
  Daca m-ai cunoaste 
  Cu siguranta tu nu m-ai respinge,
  Caci am o dezordine mare in minte
  Si numai tu ai putea sa ma vindeci!

  Eu sunt pregatit sa raman langa tine
   Daca Cerul  vrea asa sa fie...
  Ia-ma in zbor cu tine
  Si nu ma mai lasa sa cad!
  De la inaltimea asta, stii,
  Daca cazi nu mai poti trai...
  Ma iubesti?
  Macar... de s-ar intampla...
  Ma iubesti?
 Macar... de s-ar intampla asa...

No comments: