Wednesday, March 16, 2011

Tresarire de primavara

Primavara a sosit... Si sufletul nostru tresare...o data cu trezirea naturii la viata!

 Si versurile de mai jos sunt potrivite mereu, dar se potrivesc foarte bine mai ales acum:


Tresarire

Inima tresare de dorul Tau,
Tresare de dorul puritatii, al dreptatii;
Tresare, si-mi spune ca pot iubi
Oricat de tare m-as indoi.
Inima...sopteste-mi increderea,
Sopteste-mi iubirea si pacea,
Sopteste-mi fericirea...
Muzica suava se aude...
E sufletul meu ce canta...
Canta pentru Tine, datorita Tie:
Iubirii ce ma copleseste.
Iubire din sufletul meu,
Iubire ce esti inca copil,
Ia-ma de mana si ma poarta
Acolo unde dorul se inalta,
Departe, in sus, spre ceruri,
Dincolo de ele...spre Lumina,
Ca sa aduc...un strop de acolo
Aici jos, pe pamant.
Sa fiu o picatura
Din fericirea ce exista acolo.
Sa fiu aici pe pamant,
Sa fiu astfel incat...
Recunostiinta si fericirea
Sa fie felul meu firesc de a fi.
Atunci voi fi...umilul om ce poate fi.


Spirite, eu cred in tine:
Tu esti vesel, luminos,
Porti iubire si candoare,
Radiezi in ce e pur.
Sti ca esti legat de Cer
Printr-un fir de Indurare.
Ajuta-ma te rog sa sparg
Crusta cea ingrozitoare.

No comments: