Wednesday, June 29, 2011

Cine are viitor?

In fiecare zi, de-o vreme incoace, imi dau tot mai bine seama ca nu avem timp de pierdut. Ca fiecare delasare a mea in slabiciune sau in vicii, ma trage cu putere inapoi de pe calea unica care ma poate face fericit. Da, fericit! Deja aici pe Pamant, si nu doar abia in lumea de dincolo! Fiecare zi e mult prea pretioasa pentru a o risipi in ceva gresit. Si mai ales cu cat trece mai mult timpul de cand am citit pentru prima oara Mesajul Graalului, cu atat mai puternic imi bate la ochi faptul ca raul si faptul de a-ne trai viata in ceea ce e rau sau gresit, nu mai poate continua mult timp pe Pamant.
  Lumina ne cheama sa o slujim! Inainte de toate in noi insine, prin gandurile si atitudinile noastre de fiecare clipa. Tot mai clar imi devine pe zi ce trece ca a merge cu Lumina, dar cu adevarat si nu doar in inchipuirea noastra, e singura cale pe care poate merge un om ca sa mai poata avea viitor!
  Tot mai clar se vede ca de acum raul nu mai poate rezista mult timp pe Pamant. Dar nici oamenii care se leaga cu incapatanare de el.
 Va fi un final in suferinta si durere pentru cei care nu doresc Lumina. Si nu se straduiesc sa o urmeze! Si acestia sunt multi.
  A venit vremea de purificare pe Pamant. Sa ne purificam si noi inauntrul nostru, ca sa nu trebuiasca sa cadem cu cei rai!
  Si as mai vrea sa zic inca ceva: nu vreau sa pierd finalul oricat de dureros ar fi. Caci va fi un final drept! De aceea zic: SA VINA! Insa sa vina si purificarea inauntrul meu si al tuturor oamenilor de buna-credinta! Caci murdari nu vom putea niciodata intra in Imparatia Luminoasa a Tatalui!
 Si Imparatia Lui VINE! E tot mai aproape.
 In ciuda omenirii inca incredule...

No comments: