Thursday, May 17, 2012

sa traiesc azi o poveste


 mare e orasul...
 uita-te mai bine:
 are multe noutati...
 masini tot mai rapide,
 indivizi tot mai capabili...
 uita-te.. cate societati...
 cate? nimeni nu mai stie...
 oameni care castiga...
 Altii care mor...
 eu nu stiu...
 nu stiu ce as face...
 nu stiu ce as da...
 sa pot trai pe o insula a mea.

 uita-te ...
 acesta e orasul...
 cate lucruri doar aici
 le poti afla...
 uita-te cate " adevaruri ",
 toate in fata ta.
 oameni ce trec grabindu-se...
 de parca le lipseste mereu ceva...
 sa fie fericirea?...
 ce n-as face eu...
 ce n-as da eu...
 sa pot trai pe-un nor!

 eu nu vreau sa pierd,
 nu vreau sa ma grabesc
 fara sa am un rost...
 ce n-as face eu...
 ce n-as da...
 sa pot trai ca-ntr-o poveste
 viata mea!

  ce n-as da!...
  sa traiesc o poveste...
  adevarata ca si realitatea
  ce sta in fata mea...


 ( inspirat de cantecul italian: Vivere una favola )

No comments: