Monday, October 22, 2012

Când eşti la o răscruce, cum poţi să alegi drumul cel drept?


Ai momente în viaţă când nu ştii ce să alegi. Spui doar atât: "Eu nu ştiu să aleg". Şi îi zici lui Doamne-Doamne să aleagă El pentru tine. Şi ajungi unde trebuie. Sunt lucruri care se întâmplă pur şi simplu. Minusurile sau ceea ce crezi că ţi se întâmplă rău sunt de cele mai multe ori un bine…

Eu sunt un om foarte norocos. Din această zdrobire de creier, pe care mi-a făcut-o viaţa, pierzându-i pe-ai mei, eu m-am trezit. Se putea să nu mă trezesc. M-am trezit însă cu adevărat! Şi bine e să ne facem timp să mai citim o carte şi să ne rugăm lui Doamne-Doamne să ne lumineze. 

Citiţi mai mult: Oana Pellea: ,,Sunt foarte credincioasă, dar nu habotnică” > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/oana-pellea-sunt-foarte-credincioasa-dar-nu-habotnica-848262.html#ixzz2A0F0COne 
EVZ.ro 

No comments: