Wednesday, November 28, 2012

Cereti si vi se va da!

In 3 aprilie 2006, am facut prima postare pe acest blog cu titlul: Send Me An Angel.

Erau versurile cantecului celor de la Scorpions, dar era in acelasi timp si o dorinta pe care am purtat-o in mine. Mi-am dorit sa intalnesc o femeie-inger pe care sa o simt mai aproape de sufletul meu decat de sufletul oricarui alt barbat...
Femeia-inger am intalnit-o... Mai multe nu vreau sa zic... Decat doar atat:
Cereti si vi se va da! Cautati si veti gasi! Bateti si vi se va deschide!
Cuvintele astea sunt valabile in toate.. Tocmai de aia e important sa avem grija la ceea ce ne dorim pentru ca s-ar putea sa se implineasca...

Tatal Ceresc ne iubeste, insa si noi trebuie sa invatam sa-I recunoastem Vointa Lui pentru noi... Si sa-L iubim recunoscand in mod corect Vointa Lui...
Domnul ne iubeste!... Mult...
Noi Il iubim mult? Mult! Asa ar trebui sa-L iubim. Mai mult decat orice altceva si mai mult decat pe oricine altcineva...
Cereti si vi se va da!

No comments: