Thursday, April 18, 2013

Frica

http://mircearusu.blogspot.ro/2012/03/frica.html

Frica bate in geam
paralizeaza minti.
si in fiecare neam maimutele
trudesc cuminti.
e gradinita in cimitir,
sistem de umbre toti,
viata-i alchimie,
evadeaza daca poti...

am temerile mele,
dar ele nu ma au,
nu ma stapanesc.
am ingeri si stele,
si batrani intelepti
ma invata sa ma feresc.

frica roade in om,
si maduva si os,
si-n fiecare atom
moare tot ce e mai frumos.


am temerile mele,
dar ele nu ma au,
nu ma stapanesc.
am ingeri si stele,
si batrani intelepti
ma invata sa ma feresc.


frica la serviciu, la plimbare, in pat,
frica de boli, de moarte, de blat,
de saracie, frica de bani
si de iubire, si de dusmani.
Frica de incredere, frica de timp,
de fericire, de orice anotimp,
frica de stiri si de razboi.
frica de tine, frica de noi,
frica de glorie sau de esec,
frica de cuvantul spus si sec,
frica de anii buni sau grei,
frica de toate, frica de ei...

No comments: