Friday, May 12, 2006

Luni

Iubita m-a lasat...
e vina mea!
Examenul l-am picat,
si nu mai plec.
Voi petrece toata vara aici!
...inclusiv zilele de luni!
...pe alea le urasc mai tare...
nu stiu,dar e asa!
Urasc zilele de luni...
.....zilele de luni!
Iubita mi-a lasat o valiza
plina cu....
...cu urari sa mi se franga gatul
pana Miercuri!
Pentru ca in acea zi...
ea poate se intoarce aici!
Sa-si ia lucrurile pe care...spune ea...
le-a "uitat"!
Foarte bine !Asa sa faci!
DAR VINO LUNI...

Si acum gata!Ies afara!
Intotdeauna doar daca imi gasesc pantalonii
si ma duc sa-mi "inec"...
toate ...durerile mele...
Deoarece sa fii, sa fii singur,
face rau chiar si "durilor".
Ei nu o spun ,dar...
vorbesc cu peretzii!
(Puternici totusi, acei duri!)

Iubita m-a lasat...
e vina mea!
A pus mana pe mine si politia...
Mi-au spus :
"Va rugam, asezati-va acolo!
Veti petrece cateva zile...aici la noi!
Dar o sa vedeti ca probabil veti iesi
inainte sa vina ziua de luni!"
Vreau sa raman aici!
URASC acea ZI!...

Si acum, gata!Ies afara!
Intotdeauna ,numai daca imi gasesc si pantalonii!
Merg sa-mi "inec"
toate durerile mele...
Pentru ca sa fii ,sa fii singur,
face rau chiar si "durilor"!
Ei nu o spun insa...
plang catre peretzi!
(buni totusi acei duri!!!).........

No comments: