Sunday, May 07, 2006

Mohammed si Mohammed

Dintr-odata,usa se deschise si un copil in jur de 6ani,intra repede.Fu atat de surprins vazand vizitatorul incat uita motivul pentru care venise.

"Ce faci aici,straine?",intreba el cu o voce clara si copilareasca.
"Cine te-a lasat sa intri?"
Privind copilul,Mohammed intelese repede ca in mod sigur,in apropiere sa aflau fiinte umane.Era vorba in mod sigur, de unul din nepotii sai.Simtea aceasta datorita iubirii care il invadase dintr-odata.Si aceasta iubire, care incepuse sa straluceasca in ochii sai,il atrase pe micut.
Incet ,copilul se apropie de omul tacut,deschizand tot mai mari ochii sai uimiti:
"Tu!Tu esti bunicul meu!",striga el bucuros.
"Ai venit in sfarsit!Eu sunt Mohammed Ben Ali,nu ma cunosti inca.Esti bucuros ca esti cu noi?"
"Dar, micutule, cum m-ai recunoscut?",dori sa stie Mohammed.
"Dupa ochii tai,bunicule.Si ceva in adancul meu mi-a spus cu putere:
este bunicul pe care voi il asteptati de atata timp."
Usa se deschise si Fatime intra,urmata de Ali.Mustafa nu le spusese cine este mesagerul care sosise,dar micul Mohammed alerga spre parintii sai cu strigate de bucurie:
"Bunicul,e aici!Si are ochii despre care mi-ai vorbit,mama,ochii plini de stralucire cereasca si de iubire a aproapelui!"
(Mohammed-Viata si activitatea precursorului in Arabia)

No comments: