Sunday, June 11, 2006

Plange telefonul----(Domenico Modugno)



- Alo, asculta , mama e langa tine?
Trebuie sa-i spui mamei
ca e cineva care...

 Cine esti, domnul de data trecuta?
 Ma duc sa o chem, insa e la baie
 Nu stiu daca poate veni.


- Spune-i ca sunt aici,
spune-i ca e important,
ca am sa astept...

 Dar tu i-ai facut ceva mamei mele?
 Cand suni tu imi spune mereu:
"Spune-i ca nu sunt acasa!"

-Spune-mi stii sa scrii deja?
E frumoasa casa ta?
La scoala cum iti merge?

Bine. Dar pentru ca mama mea lucreaza
e o vecina care ma duce la scoala.
Si in carnet am o singura semnatura,
ceilalti o au si pe cea a tatalui lor. Eu nu.

-Spune-i ca sunt aici, ca sufar de 6 ani,
scumpo e chiar varsta ta...

Ei, Nu! Eu am cinci ani.
Dar tu o cunosti pe mama mea?
Nu mi-a vorbit nicicand de tine...
Asteapta sa o chem...


Plange telefonul
pentru ca ea nu va veni,
chiar daca strig "Te iubesc"
stiu ca nu ma va asculta...


-Vara mergeti sa stati la hotel Riviera?
Iti place marea?

Oh,da. Mult. Stii ca stiu sa inot?
Dar spune-mi cum de cunosti tu hotelul Riviera...
Ai fost si tu?

-Spune-i ca eu cu durerea mea suntem aici! Si va iubesc pe amandoua.

Ne iubesti!?
Dar eu nu te-am vazut niciodata,
si ce ai? De ce ti-ai schimbat vocea?
Tu plangi...
 De ce?

Plange telefonul,
pentru ca ea nu va veni,
chiar daca strig "te iubesc",
stiu ca nu ma va asculta.
Plange telefonul,
pentru ca nu primesc mila,
si nimeni nu imi va raspunde.


  - Fa-o sa mai stea un pic...

  Dar iese afara...

  - Opreste-o!...

  A plecat deja....

 - Daca a plecat,
   atunci adio!...

  La revedere domnule.

 - Ciao, micuto!


( Domenico Modugno - Piange il telefono )



No comments: