Thursday, June 15, 2006

mica piatra---(Eros Ramazzotti)

Ajunse in timpuri de razboi,venind de pe valuri.
Atingand pamantul,se cobori de pe vas
si toti ii vazura umanitatea .
Ea privi acei ochi visatori,asa de vii si asa de penetranti,
si pe loc incepu sa-l iubeasca!
Si simti ca-i cresc aripile
cand in final,ii stranse mainile!
Ea simti in stomac
ca o bataie de aripi de fluturi!~

Noaptea aceea scalda fericirea
in lacrimi fierbinti,
pe care le lasa sa cada in mare
si adauga sare la sare...
ea ii spunea :
tu esti ...esti dragostea mea,
si toata viata mea e pentru tine!
Insa el ii raspundea:
am in buzunar o mica piatra,
o am pentru a construi pacea
acolo unde nu e!
Asa...eu am sa o duc cu mine
unde ma va duce aceasta speranta
dinauntru,care nu ma abandoneaza nicicand!
Eu o voi purta cu mine,
cu toata greutatea
ce o are mica piatra
care intr-o zi poate
va fi asezata!
El pleca....caci destinul sau
in fata oricarui vant
e mai puternic!
Pleca cu toate bagajele sale,
renuntand la ea....
In acea noapte ,
se ridica pana la cer
toata rasuflarea ei,
pe care o smulse din profunzimea abdomenului
pentru a-i striga numele!....
Mica piatra se aseza...

No comments: