Tuesday, September 19, 2006

Am mers pe strazi
insotit de soarele din ochii tai,
e suficient un moment pentru a ne desparti...pentru a ma lovi.
Ce frumoasa liniste pe inaltimile muntilor,
iar tu imi racesti inima si sufletul,
e suficient un singur moment pentru a ne desparti....

Pentru aceasta prea multa iubire,pentru noi
si aceasta frumoasa durere
te rog sa nu o faci!
Visez la ceva bun,
care sa-mi lumineze lumea,
bun ca si tine...
Caci am nevoie ,de ceva adevarat
care sa-mi lumineze cerul,
tocmai cum esti tu!
Am vazut soarele in ochii tai
apunand seara,
e suficient un moment pentru a ne desparti...sa loveasca in mine!

Ce frumoasa liniste pe maluri de mare!
Imi racesti inima si sufletul,
e suficient un moment pentru a ne desparti!...
Si unde vor merge zilele si unde vom merge noi?
Fugile si reintoarcerile?
Te rog nu, te rog sa nu o faci!
Visez la ceva bun,
care sa-mi lumineze lumea,
bun ca si tine...
Caci am nevoie ,de ceva adevarat
care sa-mi lumineze cerul,
tocmai cum esti tu!

No comments: