Wednesday, September 20, 2006

Eu doream sa te apar

Eu vroiam sa te apar
de acest timp dificil.
Nu ne-am supus lumii,
asa cum de mici
spargeam cu picioarele balti,
cu mamele care veneau sa ne ia de acolo.
Povestea noastra se sfarseste aici,
dar oriunde va merge a ta...
tu ramai inauntrul meu,
eu am jurat vietii,
vei merge alaturi de mine
oriunde va merge strada mea.
Vei trai dupa usa vecina,oriunde voi avea eu casa.
Vei face dragoste cu mine
oricine ar fi mireasa mea.
As fi vrut sa te ascund,
ca ceilalti sa nu ne mai gaseasca.
Pentru ca apoi sa te descopar mai fragila in intimitatea ta,
cand te inroseai asa confuza
cu picioarele in haina ta cazuta.
In aceasta seara am incetat sa mai exist,
continua tu pentru mine...
Tu ramai inauntrul meu,
Eu am jurat vietii,
Vei merge cu mine alaturi,
oriunde va merge strada mea.
Vei trai dupa usa de alaturi oriunde voi avea casa mea,
vei face dragoste cu mine
oricine ar fi mireasa mea.

No comments: