Thursday, May 24, 2007

Deschide-te inima!

Deschide-te inima!
In aceasta noapte calda de Octombrie,deschide-te inima!
Nu sta acolo,in tacere ,fara sa spui ceva.
Nu te aud,nu te aud,de prea mult timp eu nu te aud!
Si te-am tinut departe de oameni,
cate zile trecute fara un gest de iubire,
cu false surasuri si goale cuvinte.
Ba chiar,m-am gandit in aceasta noapte de Octombrie
sa te arunc de langa mine,...sa te izgonesc!
Ah,stiu!Inima nu e un calcul
rece si matematic,
ea nu stie directia de mers,
greseste ,se opreste,isi revine...
Si modul ei de a bate nu e logic,
e ca un copil liber:
abia ii spui ca nu e voie,
ea se intoarce si se supara.
Nu o lasa niciodata singura,asa cum am facut eu!
Nu te gandi la putere,banul nu este Creatorul tau!
Altfel,si tu vei ramane singur,fara macar un prieten.

Ma voi schimba!Ma voi schimba!
Deschide-te inima,te rog,fa-te auzita!
Ma voi schimba,ma voi intoarce iar asa cum eram un timp,
stapan al celor nevazute,nevazute,nevazute!
Chiar si in fata acestui cer negru de stele,
Si sunt in noaptea asta stele...poate miliarde,
Inima,nu vorbesti?
Sau sunt eu cel care nu aude ,
si de teama de orice experienta traita,
cinic si indiferent,ma prefac ca e nimic.
Dar nu mai am cuvinte in aceasta noapte de Octombrie...
Simt departe o misterioasa rumoare,
e noaptea care incet se duce,si peste putin stiu ca iese soarele.

Ma voi schimba!Ma voi schimba!
Deschide-te inima,fa-te auzita!Ma voi schimba!Ma voi schimba!
Deschide-te inima,te rog,fa-te auzita!
Ma voi schimba,ma voi intoarce iar asa cum eram un timp,
stapan al celor nevazute...nevazute...nevazute!

(Dupa textul lui Lucio Dalla -Apriti Cuore)

No comments: