Friday, March 28, 2008

Zilele de luni

Mie personal zilele de luni imi aduc bucurie,dar imi plac
versurile scrise de Vasco Rossi:

Luni
(vasco rossi)

Iubita m-a lasat...
e vina mea!
Examenul l-am picat,
si asa ca nu voi mai pleca,
voi petrece toata vara aici!
Inclusiv zilele de luni!
Pe alea le urasc cel mai tare...
nu stiu de ce,dar asa e!
Urasc zilele de luni...
Oh,zilele de luni!
Iubita mi-a lasat o valiza
plina cu....
cu "urari de bine":
sa mi se franga gatul
pana vine!
Pentru ca miercuri...
ea poate se intoarce iar la mine:
sa-si ia lucrurile pe care...spune ea...
le-a uitat !Foarte bine !
Asa sa faci!DAR VINO LUNI...

Si acum gata!Ies afara!
Numai sa imi gasesc pantalonii,
si ma duc sa-mi inec...
toate durerile ...
Deoarece sa fii...sa fii singur,
face rau chiar si celor duri.
Ei nu o spun dar...
vorbesc cu peretii uneori!
Puternici totusi, acei duri!

Iubita m-a lasat...
e vina mea!
A pus mana pe mine si politia...
Mi-au spus :

Va rugam, asezati-va jos linistit!
Veti petrece cateva zile la noi aici!
Dar o sa vedeti ca probabil veti iesi
inainte sa fie luni!

Vreau sa raman aici!
Urasc acea zi!...

Si acum, gata!Ies afara!
Numai sa-mi gasesc si pantalonii!
Merg sa-mi inec durerile...
Pentru ca sa fii ... sa fii singur,
face rau chiar si celor duri!
Ei nu o spun insa...
plang la pereti uneori!
Buni totusi acei duri!

No comments: