Saturday, May 24, 2008

Lumea pe care mi-as dori-o

Si e tocmai ceea ce nu s-ar putea ,
ceea ce eu as vrea...
Si e mereu ceea ce nu s-ar face
ceea ce eu as face...
Si e precum ceea ce nu s-ar spune,
ceea ce eu as spune...
Cand spun ca nu e asa lumea
In care eu sa traiesc as vrea...

Nu se poate
Sa escaladezi muntii,
Nu poti sa mergi
Unde ai vrea sa mergi.
Stii ce e ...?
Orice lucru ramane nemiscat aici.
Aici se poate
Doar sa plangi...
...Si pana la urma nici sa plangem
Noi nu vrem.

Si e tocmai cand sosesc ,
Ca deja m-as intoarce inapoi...
Si e tocmai cand sunt aici,
Ca eu as pleca iar...
Si e precum ceea ce nu e
Ca eu as regreta,
Atunci cand ma gandesc ca nu e asa
Lumea in care eu sa traiesc as vrea .
Aici,nu se poate face
Ceea ce tu vrei,
Nu iti este permis
Decat sa apesi pedala de acceleratie.
Intelege un pic:
Aici tu trebuie sa te dai
Drept multumit...
Aici nu e permis decat sa pierzi...
.... Si la sfarsit nici sa pierdem
Nu stim....

(Vasco Rossi - Il Mondo Che Vorrei )

No comments: