Wednesday, May 21, 2008

Tie

Tie,care esti unica pe lume,
Unicul motiv
Pentru a patrunde pana in adancul
Fiecarui moment ce-l respir.
Cand dupa o zi plina cu cuvinte
Tu stai in fata mea
Fara sa-mi zici nimic,
Totul se face limpede.
Tie ,care m-ai gasit
Retras in colt si cu pumnii stransi,
Cu spatele lipit de zid
Si gata sa ma apar,
Cu privirea lasata in jos.
Eram pe acelasi rand
Cu cei dezamagiti in viata,
Tu m-ai primit
Precum primesti o pisica
Si m-ai dus cu tine!
Tie ,iti cant un cantec
Pentru ca nu am altceva
Mai bun sa-ti ofer!
Din tot ceea ce am
Primeste timpul meu
Si magia
Ce dintr-un singur salt
Ne facem sa zburam prin aer
Precum baloane de sapun.
Tie care esti,
In mod simplu esti,
Substanta a zilelor mele,
Substanta a zilelor mele!
Tie ,care esti marea mea iubire
Si iubirea mea cea mare,
Tie,care ai primit viata mea,
Si ai facut din ea mult mai mult,
Tie,care ai dat sens timpului
Fara sa vrei sa-l masori.
Tie,care esti marea mea iubire,
Si iubirea mea cea mare,
Tie,cea pe care eu
Am vazut-o plangand pe mana mea,
Atat de fragila incat te-as fi putut
Ucide strangandu-te putin,
Si apoi te-am vazut pe tine,
Cu forta unui avion
Luandu-ti in propriile maini viata
Pentru a o duce pe calea buna!


( Dupa A te - Jovanotti)

No comments: