Sunday, July 06, 2008

Despre libertate

Nu ma caiesc de momentele in care am suferit; port asupra mea cicatricele ca si cum ar fi medalii,stiu ca libertatea are un pret scump,scump precum cel al sclaviei. Singura diferenta e ca se plateste cu placere si cu un suras...chiar si cand acel suras e scaldat in lacrimi.

Paulo Coelho - Zahir

Eu sunt un apostol al libertatii,existenta mea e consacrata slujirii ei;ma simt obligat sa fac totul, sa folosesc totul ,sa sufar totul pentru ea.De-as fi persecutat si urat pentru cauza ei,de-ar trebui sa mor pentru ea,ce as savarsi extraordinar astfel? Nimic altceva decat datoria mea absoluta.

Gioacchino Gesmundo

Nascut 20 noiembrie 1908,
ucis la gropile Ardeatine (Roma ) 24 martie 1944,
invatator,Medalia de aur cu valoare militara .

Libertatea inseamna raspundere .Iata de ce multi se tem de ea !

George B. Shaw

Libertatea e dreptul sufletului de a respira!

( din filmul " Will Hunting, Geniu rebel" )

No comments: