Tuesday, October 21, 2008

Immi Ruah

Versuri dedicate convietuirii intre diferitele popoare si rase ale umanitatii :

Fiecare stradă pe care o vei căuta
In pasii mei si inăuntrul sandalelor mele...este!
Fiecare prieten pe care il vei intâlni
In visele mele si in lacrimile mele ... este,
Si orice sentiment pe care il vei trăi.
In orice desert ai visa să bei,
Tot mai mult te vei convinge
Că in adâncul tău nu esti departe
De mine !
Fiecare casă pe care o voi locui
In inima ta si in sufletul tău ...este ,
Fiecare nume pe care il voi purta
In timpul tău si inăuntrul simbolurilor tale...este .
Si orice foc tu ai aprinde
Cu orice ritual ,mă voi salva pe mine
Zi după zi, să stii !

Căutăm doar iubire,
Imbrătisează-mă,
Urmează-mă,
Nu incerca să te aperi...

Suntem toti sub acest cer !
Suntem copiii unei singure culori,
Intr-o lume imposibilă...
Pentru noi !....
Opreste-te aici ...

Fiecare lege pe care o vei intâlni
In ochii mei si in originea mea este!
Fiecare fior pe care eu l-as urma
In simturile tale si in emotiile tale este !
Si cu orice văl tu te-ai acoperi
Orice animal nu ai putea mânca...
Tot mai mult mă voi convinge
Că ceea ce eu caut nu are drapeluri...
Suntem cu toţii sub acest soare,
Suntem fiii unei singure culori.
Nu căuta in depărtare
iubirea pe care tu o porti in inima !

Suntem cu toţii
Sub acest soare
Intr-o lume ... posibila !

( Renato Zero - Immi Ruah )

No comments: