Monday, October 20, 2008

Ce este Mesajul Graalului ?

În viaţa mea de zi cu zi, Mesajul Graalului îmi arată Calea. El este pentru mine cartea vieţii, din care citesc mereu, din care aflu mereu lucruri noi, pe care le regăsesc în viaţă. Pentru mine această carte este tot atât de nouă ca şi viaţa însăşi, căci descopăr tot timpul în ea o nouă cunoaştere, deşi ea rămâne neschimbată. Dar eu mă schimb, ca şi viaţa.
Fiecare trebuie să descopere sensul vieţii sale. Abia atunci va descoperi că viaţa...într-adevăr merită trăită.
(Alina Rus )

Iata un extras din ceea ce spune autorul Mesajului Graalului in lucrarea sa :

,,În acest scop, Mesajul este şi vă va rămâne întotdeauna o călăuză fidelă şi statornică! Numai în viaţa şi prin viaţa însăşi veţi recunoaşte toate valorile Mesajului meu şi nu prin pretinsa voastră cunoaştere. La fel, prin Mesaj veţi putea privi viaţa aşa cum trebuie, într-un mod care vă este de folos. Şi în această privinţă, totul acţionează în efect reciproc, iar adevărata cunoaştere vine doar din experienţă trăită!” ( ABD-RU-SHIN )

No comments: